Jak nakupovat

Nákup na našich webových stránkách je opravdu velice jednoduchý. Pokud byste si však přece jen nevěděli rady, přečtěte si prosím tento podrobný návod. Objednávku můžete rovněž provést telefonicky na čísle +420 702 007 190 nebo emailem zaslaným na adresu info(zavináč)neonabytek.cz.

 

Výběr zboží

Zboží můžete vybírat v jednotlivých kategoriích a podkategoriích, které naleznete v levé části webu (na mobilních telefonech si musíte menu rozkliknout v pravém horním rohu - symbol tří čárek). V jednotlivých kategoriích pak můžete položky filtrovat dle ceny, skladové dostupnosti a dalších parametrů. Produkty rovněž můžete hledat přes pole pro vyhledávání, to je označeno lupou a naleznete jej v horní části každé stránky. Pokud Vás nějaké zboží zaujalo a chcete si ho objednat, musíte jej nejdříve vložit do nákupního košíku. To uděláte snadno kliknutím na tlačítko "PŘIDAT DO KOŠÍKU" (někdy zobrazeno zkráceně "DO KOŠÍKU"). V tento moment můžete buď nadále vybírat, nebo pokračovat k zadání objednávky kliknutím na "POKRAČOVAT DO KOŠÍKU“ v pravém horním rohu.  

 

Objednávka zboží

Objednávku můžete zadat bez přihlášení, ale můžete si také vytvořit zákaznický účet, ve kterém naleznete přehled objednávek a další informace.

Proces objednávky zahrnuje celkem tři kroky:

  • V prvním kroku naleznete přehledný seznam položek, které jste si vložili do košíku. Můžete zde upravovat počet kusů, případně položky z košíku odstranit. Rovněž zkontrolujte správnost objednávaného zboží.
  • Ve druhém kroku volíte způsob dopravy a platby. Veškeré podrobnosti o cenách a podmínkách doručení objednávek v našem obchodě naleznete na stránce doprava a platba.
  • Posledním krokem je pak zadání fakturační (případně i dodací) adresy a dalších údajů, které budeme k doručení potřebovat. Je-li vše v pořádku, klikněte na tlačítko "ODESLAT OBJEDNÁVKU". Tímto bude zanesena do našeho systému. Jakmile dokončíte všechny fáze své objednávky, zašleme vám také e-mail s potvrzením o jejím přijetí. Všechny potřebné informace o průběhu Vaší objednávky Vám budeme rovněž zasílat na Vaši e-mailovou adresu. V případě, že Vám nedorazí potvrzovací email, kontaktujte nás prosím telefonicky na čísle 702007190 nebo na e-mail info(zavináč)neonabytek.cz

 

Expedice a doručení zboží

  • Zboží ve vaší objednávce doručíme po celé ČR co nejrychlejším, nejbezpečnějším a nejspolehlivějším možným způsobem.
  • Za tímto účelem pro vás vybereme nejlepší možný způsob dopravy pro daný produkt. Nejčastěji využíváme přepravní službu Toptrans.
  • V den expedice obdržíte email s informací o předání zásilky přepravci. Doručení probíhá většinou následující pracovní den v čase 8:00 - 16:00. Řidič Vás bude s předstihem kontaktovat ohledně termínu doručení a lze si s ním sjednat i náhradní termín v jiný pracovní den.
  • Podle velikosti nábytku zboží odesíláme buď balíkem nebo na paletě. Zboží je vždy kvalitně zabaleno, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.
  • Za úspěšné doručení se považuje okamžik složení zásilky před vchod domu.

 

Osobní odběr zboží

  • Zboží si můžete po předchozí výzvě vyzvednou na našem výdejním skladu, který najdete na adrese: Vratimovská 624/11, Ostrava – Kunčičky, 718 00 (areál Homola a.s., budova č.4).
  • Jakmile bude vše z objednávky připraveno k vyzvednutí, budeme Vás informovat. Upozorňujeme, že bez předchozí výzvy nebude zboží vydáno.

 

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.