Reklamace


Koupili jste zboží v našem obchodě a ukázalo se, že má vady nebo mu chybí některé součástky? Nebo Vám bylo doručeno jiné zboží? Nebojte se! Nové díly, případně výměnu zboží vyřešíme na naše náklady.

Jak podat reklamaci?

Reklamaci posílejte na email reklamace@neonabytek.cz. Následně podnikneme kroky k jejímu zpracování. Poškození prosím vyfoťte před samotnou montáži. Pokud je předpoklad, že výměna nebo přidání chybějícího prvku nebude problematické, můžete následně nábytek sestavit.

K podání reklamace budete potřebovat:

  • Číslo objednávky (najdete ho v e-mailové komunikaci ke každé objednávce).
  • Podrobný popis problému / poškození.
  • Fotografie poškozeného kusu nábytku.
  • Označení vadného dílu dle montážního návodu (většinou se jedná o číselný údaj). Díl můžete v návodu rovněž vyznačit a ten následně vyfotit a zaslat. 
  • Pokud jste si všimli poškození vnějšího obalu způsobeného přepravou, nezapomeňte k reklamaci připojit protokol o poškození od přepravní společnosti.

Bez poskytnutí potřebných informací nebudou naši pracovníci moci žádost posoudit. V další komunikaci budou požadovat chybějící informace a teprve po jejich obdržení budou moci zahájit proces reklamace. Další informace naleznete v našich obchodních podmínkách.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.