Reklamace a vratky
Jak podat reklamaci:
Koupili jste zboží v našem obchodě a ukázalo se, že má vady nebo mu chybí některé součástky? Nebo Vám bylo doručeno jiné zboží? Nebojte se! Nové díly, případně výměnu zboží vyřešíme na naše náklady. Reklamaci posílejte na e-mail info@neonabytek.cz nebo reklamace@neonabytek.cz. Následně podnikneme kroky k jejímu zpracování. Poškození prosím vyfoťte před samotnou montáží. Pokud je předpoklad, že výměna nebo přidání chybějícího prvku nebude problematické, můžete následně nábytek sestavit.
K podání reklamace budete potřebovat:
-
Číslo objednávky (najdete ho v e-mailové komunikaci ke každé objednávce).
-
Podrobný popis problému / poškození.
-
Fotografie poškozeného kusu nábytku.
-
Označení vadného dílu dle montážního návodu (většinou se jedná o číselný údaj). Díl můžete v návodu rovněž vyznačit a ten následně vyfotit a zaslat.
-
Pokud jste si všimli poškození vnějšího obalu způsobeného přepravou, nezapomeňte k reklamaci připojit protokol o poškození od přepravní společnosti.
Bez poskytnutí potřebných informací nebudou naši pracovníci moci žádost posoudit. V další komunikaci budou požadovat chybějící informace a teprve po jejich obdržení budou moci zahájit proces reklamace.
Lhůty pro vyřízení reklamace:
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se s vámi nedohodneme jinak. Pokud není možné zboží opravit nebo vyměnit, budete mít právo na přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
Možnosti vyřízení reklamace:
V případě uznané reklamace může být vadné zboží (nebo jeho poškozená část) opraveno, vyměněno, nebo vám bude nabídnuta přiměřená sleva. Pokud není možné zboží opravit ani vyměnit, máte právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
Peníze vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, nejdříve však po doručení vráceného zboží nebo prokázání jeho odeslání.
Vrácení zboží (platné pouze pro běžné spotřebitele):
Pokud Vám zakoupené zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej vrátit na adresu našeho skladu:
Neoeshops s.r.o. (Neonabytek.cz)
Vratimovská 624/11, Ostrava - Kunčičky, 718 00
Tel. pro přepravce: +420 702 007 190
Email pro přepravce: info@neonabytek.cz
Zboží musí být kupujícím spotřebitelem prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy. Zboží prosím zabalte tak, aby během cesty k nám nebylo poškozeno a dorazilo kompletní. Pokud jste nezasílali předem, přiložte prosím ke zboží nebo na e-mail zašlete vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy (Vzorovy formular pro odstoupeni od smlouvy.docx).
Další informace:
Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách.